Спец. п-ка,III курс,VI сем. (Пон - Пет)
|
| 07:00-08:00 | 08:00-09:00 | 09:00-10:00 | 10:00-11:00 | 11:00-12:00 | 12:00-13:00 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | 15:00-16:00 | 16:00-17:00 | 17:00-18:00 | 18:00-19:00
|
ФНОИ | Пон | | Педагогически подходи при деца с дефицит на внимание и хиперактивност - Лекции от 8.30ч. | Терапевтични подходи при комуникативни нарушения на децата със СОП - Упр. | Спец.подходи на работа при деца с множество увреждания - упр. | Методика на обучението по компютърно моделиране и информационни технологии при ученици със СОП - Упр. I-III седм. от 14-16 ч. | Методика на обучението по природни науки и екология за ученици със СОП - Упр. II-IV седм. от 14-16 ч. | | |
|
ФНОИ | Вто | | Педагогически подходи при деца с дефицит на внимание и хиперактивност - Практ. упр. от 8.30ч. | ИД Алтернативни средства за въздействие при деца с умствена изостаналост | Методика на обучението по български език и литература при ученици със СОП - II част - Лекции | Специфимчни подходи в чуждоезиковото обучение при деца със СОП - Лекции през седмица | Специфични подходи на работа при деца с множество увреждания - Лекции |
|
ФНОИ | Сря | | | | | | | | Терапевтични подходи при комуникативни нарушения на децата със СОП - Лекции | | |
|
ФНОИ | Чет | | | | Методика на обучението по компютърно моделиране и информационни технологии при ученици със СОП - Лекции | Методика на обучението по природни науки и екология за ученици със СОП - Лекции | Методика на обучението по български език и литература при ученици със СОП - 2част - Пр. упр. I-III седмица от 14-16ч. | Специфични подходи в чуждоезиковото обучение при деца със СОП - Пр. упр. II-IV седм. от 14-16ч. | | |
|
ФНОИ | Пет | | | | Хоспитиране III част - II-IV седм. от 10.30-12 ч. | | | | | | | |
|
| 07:00-08:00 | 08:00-09:00 | 09:00-10:00 | 10:00-11:00 | 11:00-12:00 | 12:00-13:00 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | 15:00-16:00 | 16:00-17:00 | 17:00-18:00 | 18:00-19:00
|