18:00-19:00
ФНОИ | Пон | | | | Приобщаващо образование и ресурсно подпомагане на деца с увреден слух - лекции | Теория на масовата комуникация (Сем. упр.) | Педагогика /Дидактика/ I част - Сем. упр. - 1 гр. I-III седм. и 2 гр. II-IV седм. | | |
|
ФНОИ | Вто | | | Комуникативни нарушения при зрителна недостатъчност и множество увреждания (сем. + пр.упр.) 1гр. | Комуникативни нарушения при зрителна недостатъчност и множество увреждания (сем. и пр. упр.) 2гр. | Приложна текстова лингвистика (Пр. упр.) - 1гр. I-III седм. и 2гр. II-IV седм. | | Методика на обучението по БЕЛ при ученици със СОП І част (лекции ) |
|
ФНОИ | Сря | | Възрастова психология (Сем. упр.) - 1 гр. I-III седм. и 2 гр. II-IV седм. от 8.30ч. | Спортна психология (сем. упр.) 1 гр- І-ІІІ седм., 2 гр.II-IV седм. | | | | | Педагогика на деца с увреден слух (Практ.упр.) II-IV седм. |
|
ФНОИ | Чет | | Английски език от 8.30ч. | ИД-Дефицити на невербалната комуникация при деца с езикови нарушения | Въвеждане в клиничната лингвистика (Лекции) - през седмица | Приобщаващо образование и ресурсно подпомагане на зрително затруднени деца - Лекции |
|
ФНОИ | Пет | | 1гр.Нарушения на гласа (Практ. упр.) | 2гр.Нарушения на гласа (Практ. упр.) | 1гр.Нарушения на гласа (Сем.упр.) | 2гр.Нарушения на гласа (Сем.упр) | | |
|
| 07:00-08:00 | 08:00-09:00 | 09:00-10:00 | 10:00-11:00 | 11:00-12:00 | 12:00-13:00 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | 15:00-16:00 | 16:00-17:00 | 17:00-18:00 | 18:00-19:00
|