Онлайн (Пон - Пет)
|
| 07:00-08:00 | 08:00-09:00 | 09:00-10:00 | 10:00-11:00 | 11:00-12:00 | 12:00-13:00 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | 15:00-16:00 | 16:00-17:00 | 17:00-18:00 | 18:00-19:00
|
ФНОИ | Пон | | | | Театрално изкуство и култура на говора (Лекции) II-IV седм. | Ориентиране и мобилност при зрително затруднени (Лекции) | Ранна интервенция при деца със СОП (Лекции) | Говорно-комуникативни техн. и практ. (Лекции) |
|
ФНОИ | Вто | | | | Комуникативни нарушения при зрителна недостатъчност и множество увреждания (сем. и пр. упр.) 2гр. | ИКТ в обучението и работа в дигитална среда (Лекции и сем. упр.) | Рисуване и композиция III част - Лекции | | |
|
ФНОИ | Сря | | ИД - Интервенции при нарушения на сензорната интеграция от 8.30ч. | Приложение на лечебния масаж в логопедията (Сем. и пр.упр.) - 1 гр. | Комуникативни нарушения при зрителна недостатъчност и множество увреждания (Лекции) | Обща психология (30 ч. лекции) | |
|
ФНОИ | Чет | | Дизартрични и дисфагични нарушения на развитието (Сем. упр. и практ. упр.) 1 гр. | ИД-Планиране и структуриране на логопедичната терапия | Придобити дизартрични и дисфагични нарушения (сем и практ. упр.) 1 гр. |
|
ФНОИ | Пет | | Дизартрични и дисфагични нарушения на развитието (Сем. и практ. упр.) 2 гр. | Придобити дизартрични и дисфагични нарушения (сем и практ. упр.) 2 гр. | Приложение на лечебния масаж в логопедията (Сем. и пр.упр.) - 2 гр.
|
| 07:00-08:00 | 08:00-09:00 | 09:00-10:00 | 10:00-11:00 | 11:00-12:00 | 12:00-13:00 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | 15:00-16:00 | 16:00-17:00 | 17:00-18:00 | 18:00-19:00
|