Зала 605 ФНОИ | |||||||
Понеделник | Вторник | Сряда | Четвъртък | Петък | Събота | Неделя | |
07:00-08:00 |
|
|
|
|
|
|
|
08:00-09:00 |
|
|
|
Теория на художествения образ ІІІ част - А/Б гр. през седм. ИИ,III курс,V сем. гл. ас. д-р В. Стоянова Зала 605 | ТХО ІІ част - упр. гр.А I-III седм. и гр.Б II-IV седм. Гр-дизайн,ІІкурс,Ісем. гл. ас. д-р В. Стоянова Зала 605 |
|
|
09:00-10:00 |
|
|
Методика на ИИ в нач. у-ще с хоспит.(лекции и упр.) - гр.А І-ІІІ седм., гр.Б ІІ-ІV седм. от 9.30ч. ИИ,III курс,V сем. доц. д-р М. Димчева Онлайн и присъствено Зала 605 |
|
|
||
10:00-11:00 |
|
|
Педагогическа специализация среден курс - Лекции и упр. ИИ,III курс,V сем. доц. д-р М. Димчева Онлайн и присъствено Зала 605 | Рисуване и композиция IVчаст - 15 ч. упр. гр.А и гр.Б през седм. гл. ас. д-р В. Стоянова Зала 605 ИИ,IV курс,VII сем. докт. Марина Александрова Зала 606 |
|
|
|
11:00-12:00 |
|
|
|
|
|||
12:00-13:00 |
|
ТХО 4 част - упр. гр.А и гр.Б Гр. дизайн, ІV курс, VII сем. гл. ас. д-р В. Стоянова Зала 605 | Рисуване и композиция III част гр. Б (Пр.упр.) ИИ,III курс,V сем. гл. ас. д-р В. Стоянова Зала 605 | Рисуване и композиция III част гр. А (Пр.упр.) ИИ,III курс,V сем. докт. Марина Александрова Зала 605 |
|
|
|
13:00-14:00 |
|
Методика на ИИ в началното у-ще с хоспитир. (2 гр. пр. упр. в у-ще) ИИ,III курс,V сем. доц. д-р М. Димчева Онлайн и присъствено Зала 605 |
|
|
|||
14:00-15:00 |
|
|
|
|
|
||
15:00-16:00 |
|
|
Цветознание и живопис I част, гр.Б - Упр. и Рисуване и композиция I част, гр.В - Упр. Карина Узунова Зала 611 Гр.дизайн,Iкурс,Iсем. докт. Александра Димитрова Зала 605 |
|
|
|
|
16:00-17:00 |
|
Рисуване и композиция IV част - гр.Б упр. през седм. Гр. дизайн, ІV курс, VII сем. гл. ас. д-р В. Стоянова Зала 605 |
|
|
|
|
|
17:00-18:00 |
|
|
ТХО І част - упр. гр.А ИИ,I курс,I сем. гл. ас. д-р В. Стоянова Зала 605 |
|
|
|
|
18:00-19:00 |
|
Рисуване и композиция ІІІ част - упр. гр.Б от 18-20ч. Гр. дизайн, ІІІ курс, V сем. гл. ас. д-р В. Стоянова Зала 605 |
|
|
|
|
Mimosa Scheduling Software 6.5.11 29.10.2021 г. 13:43 |