18:00-19:00
ФНОИ | Пон | | Педагогически подходи при деца с дефицит на внимание и хиперактивност - Практ. упр. във ФНОИ и базова институция | Педагогически подходи при деца с дефицит на внимание и хиперактивност - Лекции | Спец.подходи на работа при деца с множество увреждания - упр. | Специфични подходи в чуждоезиковото обучение при деца със СОП - Пр. упр. | Методика на обучението по компютърно моделиране и информационни технологии при ученици със СОП - Упр. | Терапевтични подходи при комуникативни нарушения на децата със СОП - Упр. |
|
ФНОИ | Вто | | | | ИД Ранна интервенция при деца със синдром на Даун от 10-12ч. | | 1/2 гр.Комуникативни нарушения при интелектуална недостатъчност - сем. упр. | | | | |
|
ФНОИ | Сря | | | | | | Методика на обучението по физич. възп. на учениците V-VIII кл. сем. и практ. упр. 1гр. | Методика на обуч. по физич. възп. на учениците V-VIII кл. - Сем. и практ.упр. 2 гр. | | |
|
ФНОИ | Чет | | | Арттерапия при деца със СОП (Лекции) | Специфични подходи при работа с деца с невросоматични заболявания - Лекции | Специфични подходи при работа с деца с увреден слух - Лекции | | | |
|
ФНОИ | Пет | | | ИД Конфликтни ситуации и групова динамика | | Комуникативни нарушения при слухова недостатъчност - Пр. упр. 1гр. I-III седм. и 2гр. II-IV седм. във ФНОИ и базови институции | Комуникативни нарушения при слухова недостатъчност - Сем. упр. 1гр. I-III седм. и 2гр. II-IV седм. от 14-16ч. | | | |
|
| 07:00-08:00 | 08:00-09:00 | 09:00-10:00 | 10:00-11:00 | 11:00-12:00 | 12:00-13:00 | 13:00-14:00 | 14:00-15:00 | 15:00-16:00 | 16:00-17:00 | 17:00-18:00 | 18:00-19:00
|