Преминаване към основното съдържание
Преминаване към главното меню за навигация
Преминаване към долния колонтитул на сайта
Open Menu
Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, ФНОИ, Книга Педагогически науки
Текущ
Архиви
Издателска етика
Политика на рецензиране
Редакционен екип
Контакт
За изданието
Търсене
Регистрация
Вход
Начална
/
Архиви
/
Т. 114 (2021): Годишник, книга Педагогически науки, том 114, година 2, 2021
Т. 114 (2021): Годишник, книга Педагогически науки, том 114, година 2, 2021
Публикуван:
2021-11-11
Целият брой на списанието
PDF
Публикации
PARENTAL INVOLVEMENT: TYPES AND EFFECTS
Geert Driessen (Автор)
PDF (Английски)
FACTORS CONTRIBUTING TO THE “JOY TO LEARN” IN JAPANESE ELEMENTARY SCHOOLS: A COMPREHENSIVE STUDY USING QUANTITATIVE AND QUALITATIVE
Kumiko Yoshitake, Rio Yoshitake, Maori Urakawa (Автор)
PDF (Английски)
ЖИТЕЙСКО-ВЪЗПИТАТЕЛНИ ОРИЕНТАЦИИ НА СЪВРЕМЕННОТО СЕМЕЙСТВО
Радослав Пенев (Автор)
PDF
В ТЪРСЕНЕ НА ИНТЕГРАТИВНОСТ В НАУЧНОТО ПОЗНАНИЕ: ПРИНЦИПЪТ НА ДОПЪЛНИТЕЛНОСТТА ПРЕЗ ИСТОРИЯТА НА ПАУЛИ И ЮНГ
Маргарита Бакрачева, Милен Замфиров (Автор)
PDF
ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИНОВАТИВНИ МЕТОДИ В УЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ
Нели Бояджиева, Милена Великова (Автор)
PDF
МЕТОДИ И ТЕХНИКИ НА ОБУЧЕНИЕ В ЧАСА НА КЛАСА
Любен Витанов (Автор)
PDF
ОБУЧЕНИЕТО ПО ИЗВЪНКЛАСНО ЧЕТЕНЕ В 1. – 4. КЛАС
Анна Георгиева (Автор)
PDF
ПРИЛОЖЕНИЕ НА МЕДИАЦИЯТА ПРИ РАБОТА С ДЕЦА И МЛАДЕЖИ
Александър Ранев (Автор)
PDF
ХЕТЕРОГЕННИЯТ ХАРАКТЕР НА СИМПТОМАТИКАТА ПРИ ДЕЦАС ЕЗИКОВО НАРУШЕНИЕ НА РАЗВИТИЕТО
Деница Кръстева (Автор)
PDF
Език
Български
English
Информация
За читатели
За автори
Подаване на материал
Подаване на материал
Инфо-ДБ
Статиите в Годишника се
реферират, индексират и
листват в