„ДИГИТАЛНА ИСТОРИЯ“ – СЪВРЕМЕНЕН ОБРАЗОВАТЕЛЕН ИНСТРУМЕНТ
Ключови думи :
дигитална история, дигитални умения, сценарий, изображения, звукАбстракт
През вековете разказването на истории е било естествената форма на предаване на знания от поколение на поколение. В 21. век разказването на истории се среща с непрекъснато променящите
се технологии и се адаптира в дигитално разказване на истории, педагогическите перспективи на което не винаги са еднозначни по своята стойност и потенциал, но присъствието му като образователна стратегия става все повече интегрална част от образователната съвременна ориентация. В тази статия се описват характеристиките на дигиталната история, как тя се втъкава
в учебния процес и как благоприятства развиването на дигитални умения и грамотности, заложени в Европейската рамка за дигитални компетентности.
Файлове за сваляне
Публикуван
2020-08-22
Брой
Раздел (Секция)
Теоретични и приложни изследвания