„ДИГИТАЛНА ИСТОРИЯ“ – СЪВРЕМЕНЕН ОБРАЗОВАТЕЛЕН ИНСТРУМЕНТ

Автори

  • Силвана Карагьозова Софийски университет "Св. Климент Охридски"

Ключови думи :

дигитална история, дигитални умения, сценарий, изображения, звук

Абстракт

През вековете разказването на истории е било естествената форма на предаване на знания от поколение на поколение. В 21. век разказването на истории се среща с непрекъснато променящите
се технологии и се адаптира в дигитално разказване на истории, педагогическите перспективи на което не винаги са еднозначни по своята стойност и потенциал, но присъствието му като образователна стратегия става все повече интегрална част от образователната съвременна ориентация. В тази статия се описват характеристиките на дигиталната история, как тя се втъкава
в учебния процес и как благоприятства развиването на дигитални умения и грамотности, заложени в Европейската рамка за дигитални компетентности.

Авторска биография

  • Автор: Силвана Карагьозова, Софийски университет "Св. Климент Охридски"

    Гл. ас. в катедра „Музика", Факултет по науки за образованието и изкуствата.

    E-mail: skkaraguoz@uni-sofia.bg

Файлове за сваляне

Публикуван

2020-08-22

Брой

Раздел (Секция)

Теоретични и приложни изследвания