Преминаване към основното съдържание
Преминаване към главното меню за навигация
Преминаване към долния колонтитул на сайта
Open Menu
Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, ФНОИ, Книга Педагогически науки
Текущ
Архиви
Издателска етика
Политика на рецензиране
Редакционен екип
Контакт
За изданието
Търсене
Регистрация
Вход
Начална
/
Архиви
/
Т. 116 (2023): Годишник, книга Педагогически науки, том 116, година 4, 2023
Т. 116 (2023): Годишник, книга Педагогически науки, том 116, година 4, 2023
Публикуван:
2023-11-11
Целият брой на списанието
PDF
Публикации
THE EFFECTS OF SIGN LANGUAGE ON ENGAGEMENT IN EARLY LITERACY ACTIVITIES FOR YOUNG CHILDREN WITH AUTISM
Хийтър Котл, Джанис Мик-Уейн (Автор)
PDF (Английски)
ИЗСЛЕДВАНЕ ЧРЕЗ ДЕЙСТВИЕ В МУЛТИКУЛТУРЕН КОНТЕКСТ
Мая Чолакова (Автор)
PDF
ОБРАЗОВАНИЕ НА БЪДЕЩЕТО – ТЕОРЕТИЧНИ ПРОЕКЦИИ
Наталия Витанова (Автор)
PDF
РЕШАВАНЕ НА ПРОБЛЕМИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО МАТЕМАТИКА В НАЧАЛНИТЕ КЛАСОВЕ: КАКВО МИСЛЯТ УЧИТЕЛИТЕ?
Лилия Стоилова, Любка Алексиева (Автор)
PDF
КОНЦЕПЦИЯ ЗА ПРЕУЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ И РАЗВИТИЕТО НА КУЛТУРНИТЕ КОМПЕТЕНЦИИ
Магдалена Стоянова (Автор)
PDF
СТРАТЕГИИ ЗА РАЗВИТИЕ КОМПЕТЕНТНОСТИТЕ НА СТУДЕНТИ В ПЕДАГОГИЧЕСКИ СПЕЦИАЛНОСТИ ЧРЕЗ ОБУЧЕНИЕ В КРЕАТИВНОСТ С ТЕХНИКАТА НА КОЛАЖА
Гергана Михайлова (Автор)
PDF
ПРОДЪЛЖИТЕЛНИЯТ СЕДЕЖ ПРИ ЕЖЕДНЕВНИТЕ ДЕЙНОСТИ В УЧИЛИЩЕ – ПРЕДПОСТАВКА ЗА РАЗВИТИЕ НА ПАТОЛОГИИНА ГРЪБНАЧНИЯ СТЪЛБ
Рая Цочева-Генчева, Тоня Цочева (Автор)
PDF
Език
Български
English
Информация
За читатели
За автори
Подаване на материал
Подаване на материал
Инфо-ДБ
Статиите в Годишника се
реферират, индексират и
листват в