Преминаване към основното съдържание
Преминаване към главното меню за навигация
Преминаване към долния колонтитул на сайта
Open Menu
Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, ФНОИ, Книга Педагогически науки
Текущ
Архиви
Издателска етика
Политика на рецензиране
Редакционен екип
Контакт
За изданието
Търсене
Регистрация
Вход
Начална
/
Архиви
/
Т. 115 (2022): Годишник, книга Педагогически науки, том 115, година 3, 2022
Т. 115 (2022): Годишник, книга Педагогически науки, том 115, година 3, 2022
Публикуван:
2022-11-11
Целият брой на списанието
PDF
Публикации
BEING-IN-THE-WORLD: UNDERSTANDING ATTACHMENT THEORY AND LEARNING AS BEING-IN-NATUR
MICHAEL GEBAUER, CHRISTIAN WIESNER (Автор)
PDF
FLOWERS TO LEARN METHOD; DESIGNING LEARNING PROJECTS A PHENOMENOLOGICAL STUDY FROM THE STUDENTS’ PERSPECTIVE
Isabel Rodriduez Peralta (Автор)
PDF (Английски)
ДЕЙНОСТТА НА ДРУЖЕСТВОТО „ФРИДРИХ ФРЬОБЕЛ“ И РАЗВИТИЕТО НА ПРЕДУЧИЛИЩНОТО ОБРАЗОВАНИЕ В БЪЛГАРИЯ
Марина Пиронкова (Автор)
PDF
СВОБОДНОТО ВРЕМЕ НА ПЕДАГОЗИТЕ В ПЕРИОДА НА УНИВЕРСИТЕТСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ И В ПРОФЕСИОНАЛНАТА ДЕЙНОСТ
Нели Бояджиева, Милена Великова (Автор)
PDF
СТРЕС И ТРЕВОЖНОСТ ПРИ СТУДЕНТИТЕ ПО ВРЕМЕ НА ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕТО
Полина Даскалова-Петкова, Даниела Лазарова, Милен Замфиров (Автор)
PDF
РОДИТЕЛИТЕ И СЕМЕЙСТВАТА НА ХОРИЗОНТАЛНИТЕ ЛИЧНОСТИ В ОБЩЕСТВОТО
Мария Валявичарска (Автор)
PDF
СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ НА САМОСТОЯТЕЛНИ РАБОТИ В УЧЕБНИЦИ ПО МАТЕМАТИКА ЗА ТРЕТИ КЛАС
Гергана Христова (Автор)
PDF
EФЕКТИВНИ ПЕДАГОГИЧЕСКИ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ В МУЛТИКУЛТУРНА СРЕДА
PDF
СОФТУЕР ЗА ПСИХОМОТОРНО РЕ-ОБУЧЕНИЕ НА ДЕЦА С РАЗСТРОЙСТВА ОТ АУТИСТИЧНИЯ СПЕКТЪР
PDF
ОБРАЗОВАТЕЛЕН МОДЕЛ ЗА ИДЕНТИФИЦИРАНЕ И ДИФЕРЕНЦИРАНИ ПОДХОДИ В РАБОТАТА С УЧЕНИЦИ СЪС СПЕЦИАЛНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ, ХРОНИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ, УЧЕНИЦИ В РИСК И ТАЛАНТЛИВИ УЧЕНИЦИ В БЪЛГАРСКОТО ПРИОБЩАВАЩО ОБРАЗОВАНИЕ
PDF
ЕВРОПЕЙСКА БЕЗОПАСНА ОНЛАЙН ИНИЦИАТИВА
PDF
STEM ЗА ДЕЦА ОТ ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ И ЗА ТЕХНИТЕ РОДИТЕЛИ ParentSTEM
PDF
ИНИЦИАТИВА ЗА ЕВРОПЕЙСКИ МЕДИЙНИ ТРЕНЬОРИ
PDF
Език
Български
English
Информация
За читатели
За автори
Подаване на материал
Подаване на материал
Инфо-ДБ
Статиите в Годишника се
реферират, индексират и
листват в