Конспекти за държавен изпит БакалавриМагистри“НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ПЕДАГОГИКА И ЧУЖД ЕЗИК”“Предучилищна и начална училищна педагогика”„ЛОГОПЕДИЯ” “Предучилищна педагогика и чужд език”Специална педагогика, редовно и задочно обучениеСоциална педагогика редовно и задочно обучениеФизическо възпитание и спортМузикаМедийна педагогика и художествена комуникацияМузикални медийни технологии и тонрежисураПредучилищна и начална училищна педагогика (след професионален бакалавър)„НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ПЕДАГОГИКА” (ЗА НЕСПЕЦИАЛИСТИ)„НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ПЕДАГОГИКА” (ЗА НЕСПЕЦИАЛИСТИ)Начална училищна педагогика (за завършили специалности с учителска правоспособност)Начална училищна педагогика (за завършили специалности с учителска правоспособност)„Предучилищна педагогика-(за завършили други специалности)Предучилищна педагогика (за специалности с учителска правоспособност)Музикални и мултимедийни технологииЛОГОПЕДИЯ (редовно и задочно обучение)Специална педагогика – задочноПедагогика на зрително затруднени – задочно, наспециалистиСпортни дейности и туризъмРанно чуждоезиково обучение в началните класове“(за кандидати с придобита професионална квалификация „учител“ без чуждоезиковаподготовка)Приобщаващо образование КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ НА ПИСМЕН ДЪРЖАВЕН ИЗПИТ ПО СПЕЦИАЛНОСТТА И ДЪРЖАВЕН ПРАКТИКО-ПРИЛОЖЕН ИЗПИТ МЕТОДИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ПЛАН-КОНСПЕКТ НА УРОК В НАЧАЛНИЯ ЕТАП НА ОСНОВНАТА ОБРАЗОВАТЕЛНА СТЕПЕН