Преминаване към основното съдържание
Преминаване към главното меню за навигация
Преминаване към информацията за списанието
Преминаване към текущия брой
Преминаване към долния колонтитул на сайта
Open Menu
Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, ФНОИ, Книга Педагогически науки
Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, ФНОИ, Книга Педагогически науки
Текущ
Архиви
Издателска етика
Политика на рецензиране
Редакционен екип
Контакт
За изданието
Търсене
Регистрация
Вход
За списанието
Текущ брой
Т. 117 (2024): Годишник, книга Педагогически науки, том 117, година 5, 2024
Публикуван:
2024-11-11
Целият брой на списанието
PDF
Публикации
СОЦИАЛНИТЕ ИСТОРИИ И ВИДЕО МОДЕЛИРАНЕТО – ЕФЕКТИВНИ СТРАТЕГИИ ЗА ФОРМИРАНЕ НА СОЦИАЛНИ УМЕНИЯ ПРИ УЧЕНИЦИ С ОБУЧИТЕЛНИ ТРУДНОСТИ
Мелинда Пиърсън (Автор)
PDF (Английски)
ОСОБЕНОСТИ В РАЗВИТИЕТО И ОЦЕНКА НА УМЕНИЯТА ПРИ ДЕЦА С ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ОТ ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ
Анна Трошева-Асенова, Снежина Михайлова (Автор)
PDF
ПРИОБЩАВАЩО ОБРАЗОВАНИЕ И КУЛТУРНА ИДЕНТИЧНОСТ ПРИ УЧЕНИЦИТЕ ОТ РОМСКИ ПРОИЗХОД В УЧИЛИЩНА СРЕДА
Калоян Дамянов (Автор)
PDF
СПЕЦИФИКИ И АДАПТИРАНЕ НА ЧУЖДОЕЗИКОВОТО ОБУЧЕНИЕ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК НА ГЛУХИ УЧЕНИЦИ В КОНТЕКСТА НА БИЛИНГВИСТИЧНИЯ ПОДХОД НА ОБРАЗОВАНИЕ
Славина Лозанова (Автор)
PDF
СТАТУТ НА ДИГИТАЛНИТЕ КОМПЕТЕНТНОСТИ И ПОДХОДИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕТО ИМ В ОБУЧЕНИЕТО В НАЧАЛНИТЕ КЛАСОВЕ В БЪЛГАРИЯ
Любка Алексиева, Вероника Рачева (Автор)
PDF
БЪЛГАРСКИЯТ ФОЛКЛОР В ЧИТАНКИТЕ ЗА ТРЕТИ И ЧЕТВЪРТИ КЛАС
Анна Георгиева (Автор)
PDF
МОДЕЛ ЗА АДАПТАЦИЯ С ПРИСЪСТВИЕ НА РОДИТЕЛ ПРИ ПОСТЪПВАНЕ В ЯСЛЕНА ГРУПА
Диана Андонова (Автор)
PDF
БЪЛГАРСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ В ПРЕВРАТНО ВРЕМЕ
Марина Пиронкова (Автор)
PDF
Виж всички броеве
Език
Български
English
Информация
За читатели
За автори
Подаване на материал
Подаване на материал
Инфо-ДБ
Статиите в Годишника се
реферират, индексират и
листват в