ВЪЗГЛЕДИ НА УЧИТЕЛИТЕ ЗА ЕЗИКОВОТО И КУЛТУРНОТО МНОГООБРАЗИЕ В ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ И В НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ (на английски език)
Ключови думи :
учители, езиково многообразие, културно многообразиеАбстракт
Статията разглежда възгледите на учителите за езиковото и културното многообразие на децата в предучилищна възраст и в началното училище. Възгледите на учителите разкриват, че техните знания са ограничени и от тях се иска да преподават на учениците въз основа на личните си убеждения и усилия. Липсата на познания на учителите за езиковото и културното многообразие се отразява както на прекия им контакт с децата, така и на отношенията на сътрудничество с техните родители. Това предполага проблеми в общуването между тях, които на свой ред се отразяват на образованието на децата, които имат езиково и културно многообразие. Ето защо е подчертана необходимостта от обучение на учителите, за да могат те ефективно да използват културния и езиковия капитал на децата и техните семейства на всички нива.
Файлове за сваляне
Публикуван
Брой
Раздел (Секция)
Лиценз
Авторски права (c) 2023 ПЕДАГОГИЧЕСКИ И СОЦИАЛНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.