В ПОДКРЕПА НА ПРОФЕСИОНАЛНОТО ОРИЕНТИРАНЕ НА УЧЕНИЦИТЕ С УМСТВЕНА ИЗОСТАНАЛОСТ
Ключови думи :
ученици с умствена изостаналост, професии, професионално ориентиране, междупредметни връзки, организация на работаАбстракт
На базата на европейските политики и българското законодателство статията се фокусира върху възможности за насочване и професионално ориентиране на учениците с умствена изостаналост в рамките на училищното образование. Представени са различни възможности за създаване на интерес и запознаване на тази група ученици с различни професии, както и за повишаване на мотивацията за тяхното усвояване. Споделен е собствен позитивен опит, подкрепен с вижданията и на други автори.
Файлове за сваляне
Публикуван
28.12.2020
Брой
Раздел (Секция)
Специална педагогика и приобщаващо образование