СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ НА УЧЕБНОТО СЪДЪРЖАНИЕ НА ПРИЕТИТЕ ОТ МОН УЧЕБНИЦИ ПО ПРЕДМЕТА КОМПЮТЪРНО МОДЕЛИРАНЕ ЗА ТРЕТИ КЛАС
Ключови думи :
учебник, урок, знания, компютърно моделиране, учебна програмаАбстракт
Предметът Компютърно моделиране е най-новата учебна дисциплина включена в учебната програма за началното училище през учебната 2018/2019 г. В статията е представен сравнителен анализ на съдържанието на петте училищни учебника по Компютърно моделиране за трети клас, одобрени от Министерство на образованието и науката в България. За целите на изследването е използвана учебната програма, която е в сила от 2018 г. Учебното съдържание е разделено на седем ядра. Направеният анализ включва:
съотношението на темите според вида им (за всеки учебник поотделно);
обобщеното съотношение на видовете уроци в съответствие с категорията, към която принадлежат (уроци за нови знания, упражнения и обобщение и преговор) за всички един от учебните комплекти.
Файлове за сваляне
Публикуван
31.01.2022
Брой
Раздел (Секция)
Теоретични и приложни изследвания